27 lutego 2016

Ania / Sesja plenerowa


To moja pierwsza sesja w Peterborough i mam nadzieje że nie ostatnia.

Z moją dzisiejszą modelką umówiłam się w centrum tego pięknego miasta.
Uwielbiam klimat tego miejsca.
Ania to śliczna i urocza modelka, szybko oswoiła się z moim aparatem, jak większość moim modelkom/ modelom przychodzi to z czasem. Była świetnie przygotowana stylistycznie.
Życzę jej dużo szczęścia i oby to nie była jej ostatnia sesja :)

Bardzo miło wspominam naszą współpracę zachęcam do obejrzenia wszystkich zdjęć.

Canon EOS D500 / 18-55 mm, 75-300 mm.

Modelka: Anna Knoś ♥
Fotografka: Anna Piórkowska - Sowa ♥

4 komentarze:

Lucy Cascello pisze...

Śliczne zdjęcia

http://definicja-mnie.blogspot.com/

EnEnka pisze...

Piękne zdjęcia! Obserwuję, kocham blogi o fotografii. Może zamiast tylko zdjęć pisz poradniki? Pozdrawiam i życzę powiedzenia w blogowaniu!

Unknown pisze...

Gratuluje świetnego bloga.
Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
Proszę o kontakt na maila:
info@paywin.pl

Mania pisze...

Śliczne zdjęcia :)
I piękne miejsce, idealne na takie zdjęcia, bardzo klimatycznie :p
Masz talent!
Buziaki :*
Magymany.blogspot.com